it doesn't take a lavish birthday celebration or expensive gift to please a 2 y-o boy. a birthday cake, surrounded with close family members and some instant food are more than enough to put a big smile on alif's face.
beaming with pride, he tried hard to sing along to the birthday tune. and clapped happily in time, before pouting his small lips, ready to blow off the 2 lit candles. but he failed! ha ha must try harder next year ya sayang?
we didn't get to celebrate alif 1st birthday cos he was warded with bronchitis then. plus miserable me & hubby were too distracted and sad that we had to forgo our paid air-tickets & accomodation to langkawi as we wanted to celebrate there initially. but alhamdulillah, this year we managed to pull off a small family gath, just to commemorate his special day.
on behalf of alif, thanks to everyone who made his day! you guys are the best :)
2015 to 2016
10 years ago


7 comments:
happy belated birthday to alif :)
baru jer tgk the video, muka sebijik mcm mummy dia, sweet gitu :)
tq zan!! hahaha muka i? kalau u nengok MIL sure you kata alif copycats his opah. i got a lot of... 'eh muka menantu macam mentua !' on my wedding day :P
happy belated besday to alif dearie. Dah besar rupanya! So diah bila lg nk menambah? doncha think it's time??? hehehe
- Soy
(feel free to drop by my blog yer. tp xbyk entry lah. no time hehehe)
soy.. welcome to blogspot land :P
nak menambah??? i want! i so want to give alif another company to play with him but too bad hubby tak bagi green light lagi. hahahah ko cakap orang, ko bila weii? *wink
hahaha diah weii.. aku pun hubby xbg green light lah. aku nak sbb rasa mcm dh tua jerk kang xsempat nk cukup quota. tp nk buat canner the donor refused to donate miahahahah! byk komitmen la diah. kunci umah dh dpt tp blm buat apa2 pun. probably pindah pun taun dpn. nih dh dekat nk posa. pastu raya pulak. sumer kena guna pitis daaa.. beranak pun kena ada rm jugak kan..
- Soy
hi..dah besar pun aliff ni ya..
my baby is turn up 1 soon. hehe..
soy.. hehehe looks like we're on the same boat :P hahahah donor tanak donate.. kelakar la plak. but u're right.. semua pon nak guna duit.. a necessity, cos nak jadik parents physical and emotional kena ready. kalau tak cukup duit sure semput kan? tuh yang mula tension tuh. nway rumah tuh buat yang patut lah dulu, grill etc bila nak pindah taklah rasa 'sesak' sangat. cewah! pandai² jek aku nih..padahal landed prop blom ade hihihihi
OLAB, ha'ah kejap je dah 2 tahun! :) ooo ur son dah nak sambut bday ek? hehe plan celebrate besar² ke? jangan lupa ajak alif sekali ekkk :P
Post a Comment