isn't malaysia safe anymore?! these type of news is very disturbing, especially when you have a growing active toddler. what a devastating predicament the mother is facing now.. poor her! moga cepat jumpa adik sharlinie Ya Allah....
ironically, just when you're losing hope and faith in strangers around you, a kind soul stands out and balances the good side of humankind. oh i am very pleased to see this man is our tokoh maal hijrah.. god bless you! i admire your vision, hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik awak. truly an islamic role model/entrepreneur!
2015 to 2016
10 years ago


2 comments:
ye lah, naik risau skang nih... dunia dah tak selamat...tak mcm kite kecik2 dulu..main jauh sampai ke paya licin(ingat tak) nun... jauh dr mak bapak..tak perlu risau semua ni.. skang ni anak2 jln dlm lingkungan 200m dari rumah pun dah tak selamat... susah mcm ni, nak bwk anak jln2 kuar bebas pun payah...
semoga sharlinie ditemi dengan selamat, tanak la berulang lagi kes mcm nurin.
ttg tokoh maal hijrah, kamal tak habis2 puji dia... agree, semoga allah bls segala kebaikan yg dilakukannya.
kita punya childhood memang best giller.. takde galang ganti.. heheh pergi paya licin, naik beskal keliling satu jengka, pegi rumah ustaz ambik benih bunga kembang 10, ke bunga lipan ek? heheheh memang aman je.. sekarang ni aku rasa jengka pon dah tak selamat.. anywhere kena extra careful.. kadang2 aku rasa nak pakaikan je safety harness kat tgn alif sebab dia tak suka dipegang.
aku lalu depan masjid nak pegi pekan rabu kat alor setar memang aku puji usaha dia esp nak tolong anak yatim tuh.. malu je kalau nak banding dgn aku yg aku contribute balik to society
Post a Comment