May 26, 2006

favourite iklan

imagine, alif yang berat mulut tu dah pandai cakap G O L ! ! sambil dia baling bola to hubby or me, dia jerit GOL kuat². budak kecik pon pandai ikut current issue kan?

and lagi satu dia sukaaaa sgt iklan celcom football mad nation tuh.. sure dia berenti buat apa² & nengok TV. (hehe actually i so love the advert too esp when they show the longer version, the song rocks!)

yang paling kelakar sebab avanza dah keluarkan balik iklan kereta dia tuh, alif yang tak pandai cakap ni pon nak ikut gak.. tapi instead of cakap AVANZA ! KITA BOLEH! dia kata EKKKKK ! EKKKK! boleh tak??

5 comments:

Hot Mama said...

Wow.. bestnyer main bola ngan Alif
Hubby kita pun tak sabar nak main bola ngan baby nie..

Anonymous said...

diah..lya pun suka iklan football mad nation tu. siap ikut aaaaaaaaaaa... ade la rythm gak.. lagi satu iklan "mama, shasha nak pegang bintang"... huish..mmg dia suka.
cemana la muka alif dah potong rambut. mase mula lya potong rambut aku tgk mcm org sakit pun ade. lame tol tak jumpa alif.

mommy@lif said...

hot mama, fun way of keeping up ur stamina ( cewahh macam la main berjam²)

ibu lya, heheh lya dah pandai cakap, boleh nyanyi lagi! nanti la aku amik gambar dia letak dlm nih.. aku baru je repair rambut dia, antar kat salon sebelah kedai mak aku tu la

Mummy Rizq said...

rizq pun suka sangat celcom nya iklan tu.. oooo..ooo....

mommy@lif said...

marlina, rasanya mmg iklan tuh successful la..very catchy! nengok la budak² pon suka..eh rizq pon lebih kurang sebaya alif kan?