yes, that's me! hahaha alif' fringes are making him look girlish so yesterday evening, i took off his pyjamas and started snipping his hair. it was quite fun, at first i was quite hesitant, takut terpotong ala temenggung jugah barieng's style ke terpotong telinga ke, hahah cos his hair is straight and he couldn't stand/ sit still. tapi sebab dah bersusah payah bukak baju & all, potong la jugak..
the outcome? quite OK, but kalau free petang ni, prolly i will repair mana yang patut.. hahaha nasib baik alif kecik lagi..blom pandai complaint! lagipon semalam dia dah taknak dok diam sebab gatal², cepat² i mandikan & shampoo & bedak dia.. baru la senyap.
last time (1st time alif potong rambut in whole life minus the potong jambul ceremony) i sent him to a beauty salon, next to my mak's restaurant.. kena charge rm3 je! hehe sebab jiran mak kot.. save budget gitu.. tapi potong sendiri laaagi save duit.
2015 to 2016
10 years ago


3 comments:
hihi,i ketawa baca bab temenggung jugah tu!irina's 1st haircut pun turn-up jadik temenggung jugah!mcm abu bakar ellah pun ada haha!last mth i ptg lg fringe dia,just nice atas kening skit,tp skang dah pjg-i ptg masa dia tido,terer u potong rambut alif masa dia jaga,kiranya alif behave jugak la ye?
haha abu bakar elah? tuh adik beradik jugah la tu... ha'ah mula² dia senyap pastu bila dah start potong rambut, dia jadi gatal², terus dia asyik nak berdiri je..pastu nak masuk rumah cepat².. i think until dia pandai komplen i nak potong je lah sendiri rambut dia.. bukan susah sgt pon. kan?
Haa nanti kalau i nak jimat, will send my baby to you laa potong rambut dia.. haha
Nak kena charge jugak ker? Hehhe
Post a Comment