sebab banyak sangat gambar yang diambik, i decided to use filmloop. these are some of photos taken during the rewang time (thursday & friday). what i want to highlight is the gotong-royong spirit within the community. go jengka! go jengka! hehehe
hehe cos the objects are people, less food photos were taken. kalau tak sure you guys will drool over 'em. hehehe
2015 to 2016
10 years ago


2 comments:
iskk... sonoknya.. nampak gak muke2 yg aku kenal kat situ.. wpun x dpt join, ttp dpt rase kemeriahannya..punye la lamae nk tunggu ko update blog ko nih..
ibu lya, hehehe nak buat canner, nih la aku tumpang pc colleague aku sbb pc aku dah kena 'pau' :P tuhlah memang meriah..ko tau lah habib tuh jenis ringan tulang, so bila dia kawin, semua org turun padang lah.. hehe muka² makcik tak nampak sgt sbb aku pilih gambar yang tengah buat keje !
Post a Comment