okay nih sepatutnya entry minggu lepas tapi sebab tak sempat nak blog, here goes
6th aug 2006
firstly selamat pengantin baru kepada awen & along and their spouses. welcome to married life! and may you enjoy each other's companionship
venue: risda dewan perdana, sg buloh
to awen, your wedding was such an event... penuh 2 halls! sangatlah meriah.. and i saw some familiar faces too. iswani & eja, you guys haven't changed much! glad we met that day.. surpised-but-nice to meet mel amongst them strangers :)
venue: seri kembangan
after quick sembang² in between chasing alif, we went off to along's wedding pulak. bebudak 5 etok, nih le wedding picture along & zura.. comel kan diorang? nampaknya aku sorang je lah wakil 5 etok hari tuh.. takpelah..maybe lain kali kita boleh kumpul lagi.. huhu sian pengantin pompuan kena tinggal 2 hari lepas tu sebab along kena balik butterworth... yelah kawin ngan kapten le katakan... aku lambat sampai rumah pengantin so terlepas peluang nak snap gambar diorg lalu bawah pedang.. sebab dah sampai lewat so boleh lepak sembang² ngan pengantin. best jugak datang lewat nih, sempat pengantin layan.. kalau datang masa diorang tengah bersanding takde can le jawabnya. and alif was so fascinated with the bunga manggar!
1. eyeing bunga manggar from afar11th aug 2006
since joining IS team, i've had 3 makan sessions!! not good cos i tend to eat a lot each time he he. last friday was the last day of training for ainin (and thus more makan²). she sits next to my cubicle, so we shared a lot of laughs & talks together. to ainin, hope you had an enjoyable 3 months training and that your experience helps to secure a good job :) don't forget us in IS!! and as usual, snap more pictures..







4 comments:
bila i masuk blogspot, mesti takleh view most of the pics :( sudah kena block :(
anyway, thanks for visiting my blog and you certainly have a very cute boy, alif ya?
p/s: anak i pun suka beno jerit bila tgk iklan road crossing tu LOL
hi zan, i've been to ur blog numerous times but tadi baru tergerak nak komen.. hehe oo really? ramai rupanya yang suka iklan tuh.. heheh kids memang suka jerit² kan regardless their gender :P
eh...along tu kawan ausmat ida...tapi we called him Labu (if not mistaken).
Congrats Labu...moga bahagia hingga akhir hayat =)
ida, yep dia dulu budak UM..memang orang panggil dia Labu.. :P
Post a Comment