Oct 9, 2007

ala...

tak user friendly & buruk nye lah comment box saya. tapi nak tweak coding rasanya mesti lama. anyway, saya masih lagi busy dengan server saya.. tu sebab manyaak slow bloghop sekarang.. mungkin akan resume duty lepas habis kerja raya nanti :D anyway dikesempatan ini, saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf jika saya secara sengaja atau tidak telah melukakan hati anda semua. mohon halalkan makan minum jika ada ya? semoga syawal kali ini memberikan sinar dan sejuta rahmat kepada kita semua, insyaAllah. harap² Syawal kali ini, saya dapat bersama menunaikan solat sunat aidilfitri bersama mak di masjid jengka. dan tentu lebih bermakna jika ayah yang menjadi khatib nanti.. happy eid mubaraq maaf zahir batin from rad & family

No comments: