Dec 18, 2007

rosy day

huhuhu
somebody just made my day

look what i got at about 10 am 'tis morning.



i heart blooming.com.my!! :D

6 comments:

mommamia said...

Wah!bestnya dpt bunga!mesti hati pun berbunga2 kan?hihi,mr hubby kasik ya?sweeeeeet..

mommy@lif said...

dapat bunga rose tapi hati berbunga lily aci tak? :p

a'ah, sape lagi yg nak bagi kita kan? hihihi oh rindu masa zaman dapat bunga dulu² ececececece

Mom-On-The-Loose said...

eeeeee!!! jeles!!! jeles!! jeleeeesssss!!! bestnye dapat bunga!! caya tak laki i tak suka bagi bunga?? kata waste of money!! humph!!! nasib baik dia rajin tanam bunga utk i... kalau tak musti i muncung all the time!! so what's the occasion?? or is it the no-reason-occasion?? if it is, waduh!! lagi giler sweet!! lucky woman!! ;)

mommy@lif said...

alah yaya, i pon lama giller tak dapat bunga camtuh okay? tuh pasal la excited semacam and terus upload kat sini. hehehehe

nothing specific but he was coming home that nite, from 5 days teambuilding session * wink

Anonymous said...

mphh..sure kat teambuilding ni ada terapkan 'sayangi wife anda'..hihih
tapi,aku tau aznel ni mmg suka kasik munge kat ko..hihih..
tapi,kalo ikutkan susah nak dpt time after kawin..kan..kan.
pasal brestpump tu..dulu aku tak pump kat opis..(tak geti)..huhuh..
sekrang kena biasakan..

mommy@lif said...

hahahaha bagus lah kalau ade terapkan value yang macam tu.. pegi teambuilding dua kali sethn pon takpe. hahahaha

huhhu good luck... aku pon blom pernah pump kat office.. tapi ramai yg concern ngan naturale milk nih.. aku tumpang happy ko nak join breasfeeding mommies club!